БЕРНАРД Љубас, пријатељима познатији као Бобан, од потпуно неприступачног предела на тромеђи села Сиљевице, Комарана и Крушевице направио је код Рековца прави рај на земљи. Када је пре десетак година на поклон добио 22 ара у пределу званом Црвена земља, најпре је посекао трску из језера, које се од ње није видело, потом је донео стару колибу и направио летњиковац. Језеро је порибио бабушком и шараном, а цео предео је улепшао камењем из околних река и Мораве и назвао га Бобанова бара.
- Колибу, стару више од 130 година, купио сам у Доброселици пре седам година - каже Љубас. - Када сам је претерао са пријатељима, Топлица Милетић, родом из Цикота, за недељу дана бесплатно је рестаурирао колибу чије су греде почеле да се распадају.
Док је он правио летњиковац, чистио језерце и улепшавао околину, живот је почео да буја. Настаниле су се животиње које никада нису обитавале на том простору. Јата ласта на језеру пију воду, чворци ноћу спавају на трсци, долазе чапље, појавила се и барска кока, која има и младунце, корњаче, вилини коњици, блиске...
* Бернард Љубас порибио језеро и дружи се са корњачама
- Ово место сам заволео још као дете. Долазио сам овде и растеривао дивље патке, јер ми је било интересантно да видим како лете. Тек сада видим колико лепоте има на овако малом простору - прича Љубас.
Због тога нема дана да не дође у своју оазу мира. Готово сваког дана сврати и понеки његов пријатељ да ужива у природним лепотама овог амбијента.

=преузето: Новости